ponedeljek, 13. april 2015

Nagrajenci 4. nagradnega literarno-likovnega natečaja za učence 6.-9. razreda zasavskih osnovnih šol z naslovom MOJE ZASAVJE



Tudi letos smo v DGM Zagorje za učence 6.-9. razreda zasavskih osnovnih šol organizirali nagradni natečaj z domoljubno vsebino, tokrat literarno-likovnega, z naslovom ''Moje Zasavje''.
Avtorje treh najboljših literarnih del v kombinaciji s fotografijo, ki jih je izbrala strokovna komisija (Vladimir Garantini in Milan Razboršek), smo nagradili na rednem letnem Zboru članov, ki je potekal 31. marca. Nagrajenci so po predstavitvi in obrazložitvi vsakega posameznega dela, ki ju je izvedel Vladimir Garantin, prebrali svojo pesem ali prosti spis, predsednik Emil Štern pa jim je podelil praktične nagrade. Letos smo se izjemoma odločili, da knjižna darila prejmejo tudi mentorice. Mladi literati prihajajo iz vseh treh zasavskih občin:
  • Enej Vidovič, OŠ Narodnega heroja Rajka Hrastnik za prosti spis z naslovom ''Moje Zasavje'' (mentorica Tina Šantej)
  • Lara Koritnik, OŠ Ivana Cankarja Trbovlje za pesem z naslovom ''Moje Zasavje'' (mentorica Mojca Lazar Doberlet)
  • Luna Kajin, OŠ Toneta Okrogarja Zagorje za pesem z naslovom ''Zagorje'' (mentorica Erika Jenko)
Vsa nagrajena dela objavljamo na naši spletni strani, potrudili se bomo, da bodo  objavljena tudi v glasilu ZDGM ''Maistrov glas''.

Ni komentarjev:

Objavite komentar